IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Regulamin wydarzeń

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Monarcha
Admin
avatar

Dołączył : 14/02/2013
Posty : 127

PisanieTemat: Regulamin wydarzeń   Nie Mar 10, 2013 8:02 pm

Na forum występują dwa rodzaje eventów.
1. Tradycyjny, czyli grupka osób wyrusza na wyprawę, aby przeżyć przygodę, powalczyć. Jak takowy zorganizować?
W subforum "wydarzenia" zakładamy nowy temat z nazwą swego eventu. W nim określamy:
a) maksymalną ilość użytkowników, którzy mogą wziąć w nim udział,
b) czy na naszym evencie można ginąć, czy też nie,
c) czy coś się za ten event dostaje,
d) uzupełniamy listę uczestników w mini spisie w poście organizatora i ustalamy kolejkę pisania.

2. Z zaskoczenia, czyli grupka osób (od 3 wzwyż) rozmawia w jakimś temacie, administrator / MG widząc to ma ochotę zrobić im event. Wchodzi do tematu i pisze wiadomość, w której zawiera:
a) podstawowe informacje o evencie,
b) notkę o możliwości opuszczenia eventu w przeciągu jednej (początkowej) kolejki od jej rozpoczęcia,
c) pytanie, czy użytkownicy zgadzają się na event,
d) ustalamy kolejkę pisania.


Organizatorzy i prowadzący


    1. Organizatorem wyprawy / eventu mogą być przede wszystkim administratorzy oraz mistrzowie gry.
    2. Niektóre osoby mogą dostać specjalne pozwolenie od administratorów, dzięki któremu także mogą organizować swoje wyprawy / eventy.
    3. To, co napisze organizator / prowadzący wyprawy / eventu jest święte. Nie można robić czegoś wbrew jego woli ani tworzyć własnych interpretacji jego działań.
    4. Organizator jest zobowiązany założyć nowy, oddzielny temat w dziale do tego przeznaczonym (Tutaj).
    5. Uwaga! Niezapowiedziany event mogą prowadzić tylko administracja i mistrzowie gry.
    6. Każdy organizator wyprawy musi krótko i rzeczowo opisać odpowiednim osobom (Rivaille, Erie) przebieg wydarzenia i czekać na ich akceptację.


Uczestnicy wypraw / eventów


    1. Uczestniczyć w evencie może dosłownie każdy. Trzeba jedynie spełnić warunki i wymogi obowiązujące dla danego wydarzenia.
    2. W trakcie trwania eventu można się jeszcze do niego dołączyć, jednak nie można z niego zrezygnować. Dlatego zastanówcie się dobrze, zanim pójdziecie na wydarzenie!
    3. W eventach można brać udział tylko jednym kontem! I nie próbujcie nas oszukać, wiemy gdzie mieszkacie, znajdziemy was.
    4. Podczas trwania wyprawy można pisać w dwóch miejscach na raz, tzn. na fabule forum i evencie.

_________________


...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://monogatari.forumpl.net
 
Regulamin wydarzeń
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shingeki no Kyojin ::  :: Informator-
Skocz do: