Shingeki no Kyojin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Regulamin wydarzeń

Go down 
AutorWiadomość
Monarcha
Admin
Monarcha


Dołączył : 14/02/2013
Posty : 127

Regulamin wydarzeń Empty
PisanieTemat: Regulamin wydarzeń   Regulamin wydarzeń EmptyNie Mar 10, 2013 8:02 pm

Na forum występują dwa rodzaje eventów.
1. Tradycyjny, czyli grupka osób wyrusza na wyprawę, aby przeżyć przygodę, powalczyć. Jak takowy zorganizować?
W subforum "wydarzenia" zakładamy nowy temat z nazwą swego eventu. W nim określamy:
a) maksymalną ilość użytkowników, którzy mogą wziąć w nim udział,
b) czy na naszym evencie można ginąć, czy też nie,
c) czy coś się za ten event dostaje,
d) uzupełniamy listę uczestników w mini spisie w poście organizatora i ustalamy kolejkę pisania.

2. Z zaskoczenia, czyli grupka osób (od 3 wzwyż) rozmawia w jakimś temacie, administrator / MG widząc to ma ochotę zrobić im event. Wchodzi do tematu i pisze wiadomość, w której zawiera:
a) podstawowe informacje o evencie,
b) notkę o możliwości opuszczenia eventu w przeciągu jednej (początkowej) kolejki od jej rozpoczęcia,
c) pytanie, czy użytkownicy zgadzają się na event,
d) ustalamy kolejkę pisania.


Organizatorzy i prowadzący


    1. Organizatorem wyprawy / eventu mogą być przede wszystkim administratorzy oraz mistrzowie gry.
    2. Niektóre osoby mogą dostać specjalne pozwolenie od administratorów, dzięki któremu także mogą organizować swoje wyprawy / eventy.
    3. To, co napisze organizator / prowadzący wyprawy / eventu jest święte. Nie można robić czegoś wbrew jego woli ani tworzyć własnych interpretacji jego działań.
    4. Organizator jest zobowiązany założyć nowy, oddzielny temat w dziale do tego przeznaczonym (Tutaj).
    5. Uwaga! Niezapowiedziany event mogą prowadzić tylko administracja i mistrzowie gry.
    6. Każdy organizator wyprawy musi krótko i rzeczowo opisać odpowiednim osobom (Rivaille, Erie) przebieg wydarzenia i czekać na ich akceptację.


Uczestnicy wypraw / eventów


    1. Uczestniczyć w evencie może dosłownie każdy. Trzeba jedynie spełnić warunki i wymogi obowiązujące dla danego wydarzenia.
    2. W trakcie trwania eventu można się jeszcze do niego dołączyć, jednak nie można z niego zrezygnować. Dlatego zastanówcie się dobrze, zanim pójdziecie na wydarzenie!
    3. W eventach można brać udział tylko jednym kontem! I nie próbujcie nas oszukać, wiemy gdzie mieszkacie, znajdziemy was.
    4. Podczas trwania wyprawy można pisać w dwóch miejscach na raz, tzn. na fabule forum i evencie.
Powrót do góry Go down
https://monogatari.forumpl.net
 
Regulamin wydarzeń
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shingeki no Kyojin ::  :: Informator-
Skocz do: