Monarcha Admin
Dołączył : 14/02/2013 Posty : 127
| Temat: Regulamin wydarzeń Nie Mar 10, 2013 8:02 pm | |
| Na forum występują dwa rodzaje eventów. 1. Tradycyjny, czyli grupka osób wyrusza na wyprawę, aby przeżyć przygodę, powalczyć. Jak takowy zorganizować? W subforum "wydarzenia" zakładamy nowy temat z nazwą swego eventu. W nim określamy: a) maksymalną ilość użytkowników, którzy mogą wziąć w nim udział, b) czy na naszym evencie można ginąć, czy też nie, c) czy coś się za ten event dostaje, d) uzupełniamy listę uczestników w mini spisie w poście organizatora i ustalamy kolejkę pisania. 2. Z zaskoczenia, czyli grupka osób (od 3 wzwyż) rozmawia w jakimś temacie, administrator / MG widząc to ma ochotę zrobić im event. Wchodzi do tematu i pisze wiadomość, w której zawiera: a) podstawowe informacje o evencie, b) notkę o możliwości opuszczenia eventu w przeciągu jednej (początkowej) kolejki od jej rozpoczęcia, c) pytanie, czy użytkownicy zgadzają się na event, d) ustalamy kolejkę pisania. Organizatorzy i prowadzący 1. Organizatorem wyprawy / eventu mogą być przede wszystkim administratorzy oraz mistrzowie gry. 2. Niektóre osoby mogą dostać specjalne pozwolenie od administratorów, dzięki któremu także mogą organizować swoje wyprawy / eventy. 3. To, co napisze organizator / prowadzący wyprawy / eventu jest święte. Nie można robić czegoś wbrew jego woli ani tworzyć własnych interpretacji jego działań. 4. Organizator jest zobowiązany założyć nowy, oddzielny temat w dziale do tego przeznaczonym (Tutaj). 5. Uwaga! Niezapowiedziany event mogą prowadzić tylko administracja i mistrzowie gry. 6. Każdy organizator wyprawy musi krótko i rzeczowo opisać odpowiednim osobom (Rivaille, Erie) przebieg wydarzenia i czekać na ich akceptację.
Uczestnicy wypraw / eventów 1. Uczestniczyć w evencie może dosłownie każdy. Trzeba jedynie spełnić warunki i wymogi obowiązujące dla danego wydarzenia. 2. W trakcie trwania eventu można się jeszcze do niego dołączyć, jednak nie można z niego zrezygnować. Dlatego zastanówcie się dobrze, zanim pójdziecie na wydarzenie! 3. W eventach można brać udział tylko jednym kontem! I nie próbujcie nas oszukać, wiemy gdzie mieszkacie, znajdziemy was. 4. Podczas trwania wyprawy można pisać w dwóch miejscach na raz, tzn. na fabule forum i evencie.
| |
|